Fredag 13



ooh :O


Sitter här hemma vid datorn, flottar chips och känner mej allmänt ensam i världen ;-
Näerå så illa är det inte, dock känns det som det är ganska mycket party här nu med tanke på studenten. Ett helt år sen har alltså gått sen dess ..känns ju nästan som igår ;- Det är väl nåt man vill göra om och om igen som alla säger. Håller inte riktigt med. Studenten var helt underbar och man var världens lyckligaste men det är gjort och det är jag glad för.

-

Kom nyss hem från jobbet och var ju lite överambitiös och skrev upp för lördagsjobb, har lite ångest nu men det är inget annat o göra än att ställa alarmet på 5, tjoho. Fast jag tror jag unnar mej lite sovmorgon och går upp halv 6 istället.

Kvällen ska man väl kolla fotbollen kanske?
hejja sverige
(fast jag bryr mej nog inte så mycket egentligen)
;P




I miss your heart I miss your lonely eyes.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0