Sverige-Ryssland




Vilka vinner?

Nu är det endast en dag kvar att jobba denna vecka, SKÖNT!
Sen är det ju midsommar : )

Idag fick jag hem massa papper om hur man gör för att få amerikanskt visum, ska till Sthlm nästa fredag och innan dess måste jag skriva i alla tusen papper med 1000 olika frågor och allt möjligt annat. Det är liksom inte bara att åka till det där landet hur som helst.
Har även ändrat internetbanken och fixat nytt Visakort & lite annat sådant idag.
Känns som det närmar sej mer och mer. Lite nervöst det måste jag ju erkänna. Men kuuul!



(2-0 till Ryssland nu.. )

Inte bara fotboll på teve är ju även SATC-maraton på trean ;P
Har ju dock min älskade box så kikar inte.
Men ska se filmen på Lördag ! wiiii
Men jag ska inte ha för höga förväntningar då blir man tydligen bara besviken har jag hört.



... through the monsoon




Sån här fin lila bikini fick man med i solo
haha
underdelen visar jag dock inte  , ;-



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi :)

2008-06-19 @ 19:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0