you win but you loosing



Heeej!

Usch vad dåligt jag mådde när jag vägde mej imorse, har gått upp 3 kg på ja kanske 2-3 veckor.
Enbart fett det kan jag nog lova. Åkte till gymmet och joggade/sprang 45 min på bandet och sen köpte jag Dietshakes måltidsersättning ,-- töntigt ja.
Är väl töntig som klagar också antar jag? Bryr jag mej iaf inte alls om för mår jag dåligt för det så gör jag.
Så nu är det dags att ta tag i mej själv igen. Vill inte åka till USA som nåt fetto, tack.


Har övrigt haft en lugn helg : )
Skulle kikat film med H igår men hon vart ju sjuuk ;(
Blev film med M & L Istället : )

Sa ju som sagt upp mej nu i veckan från jobbet och sa att jag kunde jobba 3 veckor till.
Då tar det en dag sen får jag veta att jag blir hemma på garanti. HAHAHA. geeks ;-P
Först blev dom sura sen får jag inte ens jobba? Får ju pengar iaf men mindre.
Sen vet jag aldrig heller hur det blir utan dom kan lika gärna ringa 6 på morgonen och säga att jag ska jobba ;-
Kul ...

Fotbollsfinal ikväll, kolla?
Inte jag iaf, jag ska kolla på what happens in vegaaas ; )



 ??



Kommentarer
Postat av: Annie

förstår hur du känner..men nåt fetto är du verkligen inte :P!! tvärtom ju :)

2008-06-29 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0