5 Mars 2008



Sitter och lyssnar på underbara No one med Alicia keys för 123 gången. När jag tycker en låt är speciellt bra lyssnar jag alltid 20 gånger i rad i 2 månader ungefär, blir nästan som ett litet beroende.
Lika med filmer, är nån jättebra kan jag kolla 30 gånger på den. Många kan bara kolla en gång, not me.

Annars då, kom hem från jobbet nyss, tog bussen idag. Var lite jobbigt. Man blir väldigt bortskämd när man börjat köra bil då är det jättejobbigt att ta bussen nån gång ibland. Men lite billigare.

Har träningsvärk sen igår också.. Var ute och gick med Sara sen var jag på Body pump, för första gången var jättejobbigt, men så det ska vara. Sen är egentligen mer träning det enda som tar bort träningsvärk, men vet inte om jag orkar göra nåt idag.



I don't worry cause everything's ganna be all right

Kommentarer
Postat av: Annie

Är ju så, men vet vad du menar med träningen, dock skönt med träningsvärk då vet man att man gjort nåt :)

2008-03-05 @ 14:18:34
Postat av: Anonym

Håller med, skitfin låt !

2008-03-05 @ 14:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0