in the middle



Fredag. Långfredag tilloch med. Frågan är varför den heter så...men det har väl säkert nån gammal viktig betydelse det också.

Var ju allafall ut på slick igår, Neverstore var rätt värdelösa tyckte jag.. hehe. Laddade ner några låtar innan som var helt okej men..nja. Lyssnade väl iförsej inte sådär jättemycket kanske haha. Annars tyckte jag det var roligt igår ändå så det är väl det viktiga.. ?

Mått jättebra idag också..eller nja sådär kanske, mått bra för jag inte vart ett dugg bakis men annars tycker jag aldrig man mår bra dagen efter man har druckit..vet inte varför men man har typ en deppig känsla i hela kroppen..hm.. vet inte riktigt vad jag menar men så känner jag..bara jag?

Hoppas allt löser sej för dej..och hur det än blir så vet du att jag finns för dej
älskar dej <3




Det är jobbigt att alltid vara mitt emellan

Kommentarer
Postat av: A

Neverstore är ju visst bra! hehe..fattar vad du menar också brukar också känna mej smådeppig..alkohlen har väl sån efterinverkan kan jag tro :P

2008-03-21 @ 18:48:35
Postat av: Adde

Neverstore är grymma! hehe

Fin du är förresten :)

2008-03-21 @ 19:10:29
Postat av: Jossan

Glad påsk linda!
hoppas du får en bra helg! kram

2008-03-22 @ 14:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0