Söndag



Slut på helgen snart, och det har varit en bra helg tycker jag,
Har firat Hanna hela helgen ungefär : )

Var ut på Slick i fredags och Solo igår. Var väl kanske inte min bästa kväll igår dock, men det gör ingenting jag är glad ändå ; P

Igår på dagen gjorde jag och Hanna dessutom en jättegoood tårta, så så är det.

Idag är det en sånhär seg ganska halvtråkig söndag, dom är ju speciella dom här dagarna. Nästan alltid lika sega på nåt sätt. Men jag har ganska mycket energi i kroppen idag ändå så ska till gymmet nu tänkte jag och göra av med lite *

Det är så logiskt alla fattar utom du



image104

Kommentarer
Postat av: Maria

fin bild :)

2008-03-02 @ 14:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0