Better in time



Jaha hejhej nu har bloggen flyttats, jag fattar ingenting men det blir säkert bra.

Jätteskönt ute idag :) Inte så roligt att jobba em då..hoppas det blir lika bra i helgen :) som jag för övrigt längtar till, hihi.

Nu är det slutet på maj och jag kan ärligt säga att den här månaden kändes som kanske en vecka, jag tyckte nyss jag fyllde år och det var sista apil, men det var en månad sen ; O
Och det är endast två månader kvar i La Schweden ..läskigt..men roligt :D


thought i couldnt live without you
its gonna hurt when it heals to
it'll all get better in time
eventhough i really love you
im gonna smile cause i deserve to
it'll all get better in time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0