Faail


Regnar som tusan gör det ute : / blääh

Jaha, menmen :)
Igår hade Sara sin 20-årsfest på Goya :) Jätteroligt och massa folk man inte träffat på länge. Grattis igen gumman! Hur fin som helst var du också!
Only you and you were missing

Blir fest ikväll också, ska nog ta en liten powernap nu så det blir nån ordning, är hur trött som helst. Ändå har jag sovit typ 7 timmar iallafall.

Btw

Mindre än 3 månader kvar till USA ! :)
Har väl fortfarande inte skrivit så mycket om det men eftersom jag inte varit säker så.. men nu är jag det.
Men jag återkommer om det.

Tjoh

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va roligt med Usa :D Vad ska du göra där då?

2008-05-17 @ 17:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0