Musik = Minnen


Det är nästan läskigt hur viss musik och vissa låtar kan väcka upp massa minnen och känslor inom en.
Både gamla och nya, bra och dåliga.

Fredrik har snott med sej min bärbara som jag alltid använder nu så just nu sitter jag och nördar vid den gamla datorn där jag har massa gammal musik och massa gamla bilder och sånt ... I will remember you, will you remember me weep not for the memories

Man säger att tiderna förändras, men det är nog mest vi som förändras. Mycket händer med en och jag är inte alls samma person som bara för något år sen och längre tillbaka kan knappt jämföras. På vissa sätt är man nog alltid densamma men jag tänker så otroligt annorlunda nu och värderar saker på helt andra sätt ..
Orkar tillexempel inte gå runt och vara sur eller lägga energi över småsaker som egentligen är totalt oviktiga eller fortfarande dra upp massa grejer som hände för flera månader sen eller ibland även år..
Varför inte försöka koncentrera sej på det som är viktigt istället? Och på dom som är viktiga och låta det andra bara vara? We only got one life...

Remember the time when you were here inside my dream I wish you'll be mine You understanding what I mean


Kommentarer
Postat av: Annie

Musik är verkligen minnen ! :)

2008-05-02 @ 22:24:25
Postat av: Fina - utbildad make up artist

Verkligen, hehe. =) Må gott!

2008-05-02 @ 22:48:40
URL: http://hellofina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0