so I drew a new face and laughed


Onsdag 7 Maj.

Är väl kanske inte direkt någon dag utöver det vanliga.
Jag har då jobbat, sen varit på Läkarhuset för jag var tvungen att göra en "Hälsoundersökning" med lite olika prover och tester och sånt. Min hälsa var då excellent ^ så det så .

ja ja..fick iallafall jobba hela denna vecka fast jag först skulle vara hemma, skönt för mej. Dock eftermiddag på fredag...lite tråkigt. Och fredag är sista dagen innan allt ska flyttas till ericssons huvudfabrik, får se hur det blir där : ) Närmare dit och det är ju bra. Har fått kontrakt under sommaren också allafall. Skönt det också.  :)

Är lite småsur på min mobil...har ju haft den två veckor ungefär och enligt affärskillen skulle jag inte ladda den i 10 timmar eller vad det nu är första gången för den var redan laddad...typ
Men hur lite jag än använder den under en dag så går batteriet från fullt till mindre än halva så jag laddar den varje dag, det känns fel så jag frågade han igår (samma affärskille) men han såg ut som ett frågetecken och sa nånting om att batteriet kunde vara dåligt i början...hm. Stämmer?
Ja, så nu vet ni det.


Nu kanske man skulle lägga sej i soffan och glo upp i taket ett tag..skönt.
Eller så ska jag åka till gymmet.
Eller nåt annat?


I guess what I'm a sayin'is there ain't no better reason
to rid yourself of vanity and just go with the seasons

image137


 


Kommentarer
Postat av: Annie

glo upp i taket eller gymmet..lite olika hehe, vad blev det då? ;)

2008-05-07 @ 20:07:21
Postat av: Anonym

Dömma av den där kroppen så vart de nog gymmet!

2008-10-13 @ 19:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0