Söndag


Sådär lite lagomt sliten efter 2dagarshelg. I'm little off for that. Men det får det ju vara värt. Saras fest i fredags och igår var jag och Tessan på lite halvparty sådär, It's been too long <3

Sen kommer ju i vanlig ordning denna trökiga söndag...vädret kunde inte heller ha gjort sitt bättre, utanför dörren vill man ju helst inte gå idag. Men nåt ska man väl kanske orka ta sej för, eller?

Just det, Usa som jag skrev igår :) Ska åka dit som Au-pair i augusti, i minst ett år. Har "fått en familj" nu också i Boston, åker troligtvis den 4.de Ska blir hur roligt som helst faktiskt.

Hade annars tänkt börja plugga eller så denna höst men känns som att man ska ta och göra nånting annat innan när man har tid och så :) Resa och sånt.. och jag har alltid velat åka dit, hihi.

Kommer såklart sakna allt och alla, men det är nog bara bra ibland, and it's not forever :)


H & T - my darlings <3


Kommentarer
Postat av: Anna

fan vad roligt med usa :D Du gör helt rätt som åker.. : )

2008-05-18 @ 14:29:00
Postat av: Hanna

Jag kommer sakna ihjäääääääl mig ju :( fan saknade dig efter en vecka och då var du bara på andra sidan stan .. :o hur ska detta gå :P Lööööövja

2008-05-18 @ 15:06:27
URL: http://nogg.se/haanii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0