Tisdag


Jahapp, ännu en vecka. Började på huvudfabriken igår. Var helt okej fast typ som en läskig mörk källarlokal vi ska vara i...men det blir nog bra det också :) Blir väl antagligen inte kvar så jättelänge heller.
Idag gick jag upp 9.30, nästan lite väl tidigt hehe, näerå skönt faktiskt och snart ska jag iväg till gymmet. ¨Tråkigt att inte vädret fortsatte så bra, var ju sommar i helgen :D
Nu lägger jag in en jätterolig lista igen ; - YEEY



HAR DU:

Ett förhållande: Nej
En bästa vän: Hanna
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nee
Blivit kär vid första ögonkastet: Nee
Fått ditt hjärta krossat: MMjo
Haft ett one night stand: Ja
Skrikit åt en lärare: Nej
Kysst någon och sedan ångrat dig: Försöker att inga ångra så mycket
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja
Snusat: Har väl hänt
Rökt: Har väl hänt (hatar dock)


DAGENS:

Klädsel: Det vet jag inte än
Smink: Mascara, foundation puder & rouge
Frisyr: Utsläppt
Låt: Det vet jag inte heller än
Vill ha: Sol och värme
Sjuka: Inget
Drog: Vatten
Saknad: Mycket
Köp: Inget än, troligen ingentning
Godis: Inget
Attityd: -
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: "Snygg  jag var i håret" (ironi)
 



SISTA:

Personen som smsade dig: Sara
Personen som du kramade: Mamii ;-
Personen som ringde dig: M
Personen som du ringde: T
Alkoholdrycken: Vin
Bilfärd: Från jobbet igår
Filmen du såg: Juno
Gången du grät: Igåt kväll (vet inte för vad dock)
Måltiden: Vaniljyogurth nyss


SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Näe
Våga hoppa bungyjump: Näe
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Mmjo
Kalla dig själv lycklig: Ja
Hellre ta bilden än vara med på den: Båda
Kunna gråta över en kille: Ja (tyvärr)
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Vem har inte ljugit ?
Kunna springa 50mil: Lite väl långt kanske


VAD:

Gör du just nu: Fyller i denna, fick lite ångest
Ska du göra imorgon: Jobba
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det säger jag inte här
Har du med dig in på bion: Trevligt sällskap, popcorn och cola :D
Är det för färg på dina byxor: Svarta
Är det för väder hos dig just nu: Lite soligt men ganska kallt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Kläderna
Skulle du göra om du vann på lotto: Det ser vi då




x0x0


Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall med att byta bakgrundsfärg :)

2008-05-13 @ 10:32:04
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0