Lördag



Finally helg! Ruskigt skönt måste jag säga!
Men veckorna går så tokigt fort ändå så snart är det ju helg igen!


Är trött som vanligt eftersom jag inte orkar gå och lägga mej speciellt tidigt på fredagarna och måste upp 7 ändå.
Men det är inget att göra åt och jag är lika glad för det, he he.


Denna veckan var en mycket bättre vecka än den förra då jag typ ville åka första planet hem.
Men man har ju sina up's and down's såklart!

Igår fick jag sluta redan 1 på dagen sen åkte jag med min värdmamma Helene till ett stort outletmall I Wrentham, ca en timme härifrån. Där fanns alla möjliga affärer, och ja..det var outlet men "Not cheap but less expencive" ..om ni fattar.

Men jag köpte en del grejer ändå, bland annat ett par jättesnygga stövlar & jättesnygga suuperhöga pumps från Nine West,2 tröjor från Juicy Couture, 2 från Banana republic och lite andra smågrejer + en Burberryscarf som Helene betalade halva på!! Man tackar för det liksom :D 


Nu sitter jag och pratar med Tessan på msn, som ni vet är jag ju inte överdrivet aktiv på msn direkt och när jag väl brukar vara inne är det typ ingen hemifrån som är det..men ja. Jag saknar dej och alla andra!
Men nu ses vi faktiskt snaaart! :)


Nu ska jag ta en dusch och senare träffa bland annat Marie & Katharina &Katherine & Marit som är från Danmark / Tyskland. Blir nog hur bra som helst det! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är vaken och pigg och redo!

2008-11-09 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0