Lördag



Lördag kväll fast söndag hemma i Sweden. Ca 4 på morgonen närmare bestämt men jag sitter och pratar med Hanna på msn nu <3 Jag saknar dej verkligen!
Pratade med mamma för ca 2 timmar sen på hör & häpna msn liksom! Det var väldigt roligt!
I fortsättningen blir det msn när jag ska prata med dej mamma! Haha! <33

Ja jag har suttit här ett tag som det kanske märks, alldeles för länge börjar se lite suddigt just nu.
Sitter och jobbar på mitt arbete, just nu gör jag en movie review om SATC så just det är väl inte det värsta men rätt tråkigt ändå faktiskt.

Imorgon ska jag jobba nästan hela dagen lång! Men jag har varit extra ledig ändå. :)






Igår var vi hemma hos mej och drack vin och bakade kladdkaka! Haha. Den var dock inte hälften så god som när man gör i Sverige. Tråkigt :( Katharinas vin från deras wineyard i Österrike var godare! haha!
Jag vill också ha en wineyard! Det ska jag nog skaffa när jag blir stor.




 
Idag har jag faktiskt köpt julklappar! Jag tycker det är riktigt roligt då får man värsta julfeelingen! Fast det är ett minus när dom inte slår in sådär superfint i affären och man måste göra det själv, jag är helt kass på det!
Men det är väl liksom inte det som räknas?

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Okej då, men skype är ju enklare tycker jag!

2008-12-01 @ 15:52:42
Postat av: Elin

Men Linda, Det är ju inslagningen av julklapparna som är det roliga, haha :D Du har ju missat hela grejen

2008-12-03 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0