Söndag



Uuhh, skönt att komma in, nu var det riktigt svinkallt ute!
Det är skumt väder här, igår var det upp till 20 c grader ute samtidigt som det spöregnade, och idag har det varit superkallt och blåsigt.

Har varit med Marie, Katharina, Marit och Linda (från Tyskland) på en trevlig middag på Bertucci's, italienskt hur gott som helst ! :)
Innan dess var det Aupair-möte om "Personal Safety".

Annars också varit en bra helg, varit i Boston, haft min nästsista engelskasession, såg en heelt underbar film på bio igår, The secret life of Bees. Håller helt med dej Malin! :)

Slutade sent i fredags, var på cheesecake factory efter och åt cheesecake, haha! Det förtjänade vi efter den här veckan ;) Jag, Marie & Katharina gjorde pilates hos Katharina i fredags morse med hjälp av en pilatesdvd, så vi låg på våra handdukar framför teven! Haha! Men det var riktigt roligt så det får liksom bli vår nya grej känns det som ;D

Pratade med Mamma & Pappa imorse, och Jag saknar er. Men vi ses om lite mer än en månad! :)


Nu ska jag sova och hoppas att detta blir en bra kommande vecka!
NattiNatti

Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Vi saknar dig också gumman! Längtar till jul då vi

får träffa dig!

2008-11-17 @ 13:27:16
Postat av: Malin

Tack allra raraste! Ni är underbara och jag hoppas ni förstår att jag gillar er. Det är bara så underligt när någon man varit med jämt åker.. Hoppas ni haft en riktigt fin kväll. När huvudvärken lägger sig ska jag lägga mig =) Hoppas vi hörs snart! Typ imorgon.. Många varma kramar God natt!

2008-11-18 @ 03:57:19
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Marie

Snart ska vi träääna!

2008-11-18 @ 14:50:10
Postat av: sara

vilket datum kommer du hem? :)

2008-11-19 @ 22:50:33
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Häänii

jaa precis säger som sara.. vilket datum? <3

2008-11-20 @ 18:43:19
URL: http://haaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0