Söndag



En hel vecka sen jag skrev sist! Verkligen dålig uppdatering!

Tänkte inte skriva så mycket nu heller, bara meddela att jag fortfarande lever här borta.
Fast kallt som tusan har det blivit! Dock ingen snö än.

Har absolut ingen varm jacka, så det är nog mitt största problem just nu, var på Natick mall idag och letade lite desperat efter en sådan men hittade ingen alls och blev väldigt besviken!

Har övrigt haft en riktigt trevlig helg :)
Behöver numera inte gå upp 6.30 på lördagar längre för min englishcourse = over!
Dock måste jag plugga massa hemma och lämna in det inom 4 veckor, innan jag är klar och får 3 credits.

Barnens storesyster Julia som bor i Sverige har varit här i veckan, så det har varit riktigt skönt med någon som hjälpt till .)
Hon åkte hem igen ikväll.
Jobbigt att ha sin Pappa och syskon på andra sidan jorden typ.
Det har ju jag också just nu då.
Ser väldigt mycket fram emot att åka hem nu :) Börjar känna av julkänslan faktiskt, här julpyntas det och spelas julmusik för fullt så! Mysigt. Jag älskar julen! :)

Innan jul är det dock thanksgiving. Närmare bestämt denna torsdag.
Jag är ensam hemma torsdag-söndag, så jag ska till Marie då för hennes familj har typ jättestora thanksgivingmiddagen. Det blir nog supertrevligt :)

Nu ska jag nog ta och sova. NattiNatti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0