Tisdag



Äntligen slutat för denna dag!
Haft två heldagar med barnen då dom varit lediga från skolan.
Igår var vi hemma nästan hela dagen, men dom hade kompisar att leka med, är lika med helt okej för min del :)

Idag började jag 7.30 och 8.30 åkte vi hem till Marie och hämtade henne och hennes yngsta värdbarn Julia som är 6 år och sen körde vi med hjälp av gps:en till Aquarium inne i Boston. Ungefär som ett museum men med massa sortes fiskar och hajar och annat. Gick rikigt bra hela tiden :) Åkte hem runt 1 och stannade en liten stund hos dom innan vi åkte hem. Sen har jag varit barnvakt åt grannarna, tvillingar på 4 år på eftermiddagen, ganska tröttsamt.
Åkte med barnen till frisören till 5.30 och skulle träffa deras föräldrar där men dom var stuck in traffic och kom ca en timme senare. Vi fördrev tiden på Starbucks, vilket ungarna älskar men dom var ganska jättejobbiga, sucksuck. Sen kom dom och jag fick åka heem :)

Förrsten klippte ju jag mej och färgade håret i Söndags, med Marie som frisör :) Riktiga skills där! Jag blev mycket nöjd med resultatet!

Nu kommer hon snart sen ska vi åka till Burlington mall :)



Kommentarer
Postat av: Far

Hej gumman

Lycka till med forts. Snart bara en månad till

semester (jul).

Själv åker jag hem ikväll.



Kram

Pa

2008-11-12 @ 08:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0