Torsdag




Slutat för dagen och det är en dag kvar innan helg!
Den här helgen kommer bli så välbehövlig! Är helt slut efter 4 dagar, haha!
Herregud det tar på krafterna såå mycket mer än man kan tro! Både psykiskt och fysiskt.


Väntar på att Marie ska sluta nu så jag kan åka hem till henne och sen till Katharina och kolla på film.
Vi åkte till Malin på förmiddagen och drack lite koffein på Starbucks! :)
Så jag det har väl varit en riktigt trevlig dag ändå !





Inte riktigt en sån..men visst såg den god ut?

Kommentarer
Postat av: Jannica

Visst har det varit en otroligt seg vecka?! Jag är helt slutkörd haha...



Mina planer för helger är ganska få faktiskt... ska ut imorgon, men jag bör vara ledig både lördag och söndag... vad har du själv för planer?! Kanske har tid med någon "get together"?! :)

2008-11-14 @ 01:57:26
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snart är det helg, snart är det helg :D :D Även fast jag ska jobba en sväng imorrn så känns det bra! Haha

2008-11-14 @ 18:50:35
Postat av: Malin

tack för trevligt sällskap! i onsdags OCH idag! kram kram

2008-11-16 @ 07:58:26
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0