...



Nu har jag slutat för dagen ! Satte mej här och tänkte ta tag i läxan som vi fick i engelskan, men jag orkar inte riktigt.
Det finns ju liksom så mycket annat viktigt man kan göra.

Har varit en riktigt jättekall dag idag och ändå var vi utanför på skolan jättelänge efter dom slutat..brr!
Umgicks en stund med Marie innan imorse och lite senare idag ska vi och Kathrina till cheesecake factory! mm! haha.

Imorgon är det freedag! :D
Vi har au pairmeeting på kvällen..har inte riktigt förstått vad vi ska göra men det jag vet är att vi ska åka till något slott som heter Hammond castle och att det ska vara "the most haunted house" häromkring..typ. Kan ju bli roligt! Hoppas det inte är läskigt bara, haha!



Now in the morning I sleep alone
Sweep the streets I used to own



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Cheesekake- mums.....

2008-10-24 @ 18:39:16
Postat av: Jannica

Jag tror att alla au pairer kan åka, för det är ju ett "öppet college" och då har ju alla möjlighet att gå där. Kan skicka mailet jag fick till dig! :)



Hoppas du haft en bra helg! Kram!

2008-10-26 @ 19:53:36
URL: http://missjannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0