Fredag


Inte vilken som helst utan Halloween.


Nu sitter jag och äter frukost, havregrynsgröt med äppelmos! Hur gott som helst!

Ännu en vecka som gått sådär jättefort. Började jättebra i måndags när jag och Marie skrev vår superseriösa mat & träningsplan, som började jättebra! (I tre dagar) men inte ska man deppa ihopa för det ;P
Det är ju faktiskt halloween nu och på söndag ska vi till IKEA och införskaffa ett litet maraboulager så ja..ni fattar?

Har blivit förkyld igen och haft ont i halsen senaste dagarna, :( Idag känns det dock bättre, pepparpeppar.
Hade tänkt åka till gymmet men tror jag springer ner till källaren och tar en springtur på löpbandet där istället. tjoho!

Skriver igen i helgen!


can we see beyond the scars?








Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har ingen aning om när jag slutar idag eftersom kidsen ska gå trick or treet (treat?) men vi kan väl höras efteråt. Ska Katharina med till Malin? :)

2008-10-31 @ 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0