Söndag



Nu har jag inte skrivit sen i torsdags och det sista jag skrev då var väl att vi skulle till cheescake factory så jag kan ju uppdatera om det och säga att det var hur gott som helst men också hur stort som helst så man orkade ungefär halva.
So that's it!  ;P

I fredags åkte jag och Marie och hälsade på hos Malin som bor en liten bit härifån sådär på morgonen, sen gick vi och åt Bagels, med peanut butter! Lika gott och nyttigt det ;)
Jag slutade runt 7 på kvällen och då var det dags att åka direkt hem till vår lcc Liz och vidare till ett ställe som heter Gloucester, tog ca 45 minuter, där parkerade man sen åkte buss till det där läskiga slottet, Hammond Castle, the haunted house. Jag hade ju inte riktigt förstått vad det gick ut på men det var alltså ett slott där det spökar (eller vad man väljer att tro) och runt Halloween anordnar dom "Ghost walks" därinne, ja ni vet typ spökhuset på Gröna Lund fast ca 10 gånger värre. Var riktigt äckligt haha! Vi gick där ca 30 minuter med alla äckliga spöken och annat som kom och förföljde en och jag och Katharina mosade nog sönder varandras händer ungefär. Äckligt!

Var inte hemma förräns ca 12.30 så det var ju bara att lägga sej och sova och gå upp supertidigt för engelskan, bara 4 gånger kvar nu, yeey! Haha, satt där 3 timmar och höll på att somna. När det var slut träffade jag Malin & Marie för jag och Malin tänkte gå med Maries cluster på Freedom Trail, men ja..det vart inte så mycket av så vi åt lunch istället sen åkte vi hem! Haha. Senare träffade vi även Katharina så gick vi ut och åt middag. Hm okej, det låter som vi har ätiti typ hela helgen, Marie dags att skriva vår plan snart, ja? ; P

Idag åkte jag till gymmet på morgonen sen åkte jag Marie, Malin & Katharina till Burlington Mall :)
Köpte mina efterlängtade Ugg's. Jag har aldrig tyckt sånna varit snygga förräns nu, här har alla dom och faktiskt så känns dom rätt praktiska såhär till vintertid. Och rätt fina ändå.
Så det har varit en jättetrevlig helg men som vanligt gick den väldigt fort.
Nu är det dessutom mindre än två månader tills jag åker hem.
Inte för gott då men under 10 dagar iallafall och det ska faktiskt bli riktigt skönt!
Ser fram emot att träffa alla där hemma, jag saknar ju er ändå! ;) <3













Kommentarer
Postat av: Marie

Hemskt trevlig helg och vi måste verkligen skriva vår plan snart! Den här veckan måste den vara klar... usch vad tjock man skulle kunna bli i det här landet :P haha

2008-10-27 @ 00:02:51
Postat av: Marie

Hej igen... jag fick mail av min lcc... bara 6 stycken hade fullföljt freedom trail! haha

2008-10-27 @ 01:24:50
Postat av: Farsan

Fullt upp ser jag, men vad i all världen

är "Uggs".

Gloucester. Därifrån utgick fiskebåten som gick

under i filmen (och i verkligheten), i den

"Perfekta stormen" vill jag minnas. Kanske

de som spökar?

Pa

2008-10-27 @ 06:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0