Tisdag



Nu är hösten verkligen här på riktigt, var riktigt kallt imorse! Hösten är väl inte den bästa årstiden men man får ju göra det bästa man kan, typ tända ljus, ha filtar, dricka te och kolla på film blablabla det där har ingen läst förut, eller hur? ;P

I allafall så är det ganska skönt för luften är så fräsch på nåt sätt och det är jättevackert här :)
Massachusetts är känt för att vara jättefint på hösten och folk reser till och med till olika ställen runt om för att "kolla på löven" typ.

.

Hemma har vi pratat om att skaffa larm till huset massa gånger och det är verkligen superbra!
Det här huset har ett larm som startar ca en minut efter någon går in om man inte stänger av det (som man måste komma ihåg att starta varje gång man går också) och det går direkt till polisen, och igår av någon anledning som vi inte har en aning om så hade larmet tydligen startat iallafall så Anders ringde mej när vi var på skolan och då hade dom ringt honom och sagt att det startat så polisen var på väg dit, lite läskigt. Kändes i allafall säkrast att åka hem direkt och då höll polisen på som bäst att genomsöka huset! Lite läskigt och en av dörrrarna var tydligen inte låst men inget annat hade hänt som tur var!

Nu ska jag träffa Kathy på gymmet! Det blir ett core och spinningpass. Bra va? Fast jag har träningsvärk sen igår.

Och förresten, finns det nån trixig person som har tid och lust att pilla med en design? Let me know!




Kommentarer
Postat av: Häänii

Vad tycker du om min design som jag har nudå ? hehe

2008-10-07 @ 21:37:19
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Sandra!

Hejsan :)



Har du hört talas om gratisgen? Sidan där du får gratis prylar hemskickade.. T.ex sex and the cityskolådan, presentkort på MQ eller 25 lotter. Medlem kan du bli jättesnabbt här:





http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du behöver göra är att samla ihop 1 poäng och det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Ett annat tips är att hyra film helt gratis från lovefilm i en månad. sedan kan du säga upp ditt medlemskap utan att det kostar någonting. Du förlorar inget på detta :D



Lycka till!!! :D

2008-10-07 @ 23:37:02
Postat av: Häänii

Haaaaaallå vad hände på GG imåndags? .. :o finns inte ute att tanka hem :'( så vad tusan hände ? :o <3

2008-10-08 @ 21:24:38
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Häänii

Fan låter allt lockande .. :o

2008-10-08 @ 21:51:51
URL: http://haaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0