Torsdag



Heej!

Idag har barnen varit lediga från skolan. Columbos day. Möjligt att det är på måndag dom är lediga då också.
En ledig dag betyder att man måste hitta på något för att inte ungarna ska slå ihjäl varandra här hemma, så vi satte oss i bilen och körde in till Boston och Children's museum. Ett bra val då alla hade riktigt roligt och alla har varit superglada hela dagen! Är lika med, skönt för mej!

Vad som är mindre roligt är att jag klagade på dålig täckning på min mobil hemma, det är värre här!
Min telefon funkar ingenstans, jag kan inte skicka eller ta emot sms på hela dagen idag, och när någon ringer hör jag som bäst vartannat ord. Bara på vissa speciella platser funkar den bra. Ibland är det inte alls bra, ibland är det viktigt att kunna ringa!, Okej?

What about now? What about today? What if you're making me all that I was meant to be?





Kommentarer
Postat av: Malin

Hej filur! Ja det måste vi göra. Hoppas att du har de hur bra som helst i denna höstiga tid. Här i Skara är det kyligt men ändå ganska skönt =) Händer det något speciellt hemma i Bostontrakten får du hojta. Nu ska jag åka till pappa och träffa min hund. Längtat. Stor kram

2008-10-10 @ 11:54:32
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0