1 September 2008



Om tre dagar är det en månad sen jag åkte från Sverige.. :O
Om tiden går så här fort har nog ett år gått innan jag hinner ..blinka ?
Kom inte på nåt bra, men det jag menar är att tiden går f o r  t.

Första måndagen i september är det Labor Day här i USA. Vet inte exakt vad det betyder men det kan man ju alltid googla om man är intresserad av. Det är en helgdag då i allfall.
Familjen har alltså varit borta sen i fredags och kommer hem idag någon gång. Har varit lite ensamt, ska man bo själv ska man inte göra det i ett hus på 600 kvadratmeter. Men annars har det varit rätt skönt att ta det lugnt lite. I Lördags var jag in till Boston med 2 andra tjejer, roligt och mycket shoppiing! :)

Hemma är det väl en ganska vanlig dag? Fast såklart inte helt vanlig för Tessan fyller ju 21 idag ! Grattis vännen!
Och Fredrik börjar plugga i Umeå! Keep me updated!

Och Gossip girl börjar ju ikväll också såklart! ;D yeey!




 Klänning från Forever21 : )



Kommentarer
Postat av: sara

gör dig hemmastad där, sen kommer elin och jag med två tomma resväskor så ska du få visa oss forever 21, zara och alla andra underbara affärer!! och jag vill till starbucks och donkin dounuts!!

2008-09-02 @ 17:50:35
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fin klänning :D

2008-09-05 @ 17:50:01
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0