Fredag

Godmorgon!
Fick sovmorgon idag och slutar sent ikväll.

Fick två sånna här "utmaningar" skickade på bloggen så svarar på den längre utav dom i brist på annat idag.


Brukar du komma i tid: Alltid!
Vad hade du i din mun senast: En rostad macka med smör
När mår du bra:  Med folk jag tycker om, när livet rullar på som det borde och när jag är frisk och kroppen mår bra.
När blev du fotad senast: Ca 25 bilder igår med mobilkameran av Isa 6 år.
Hur känner du dig nu: Förkyld, men annars bra.
Kan du laga mat: Beror på hur man ser det. Enkla grejer kan jag väl (måste väl). Duktig skulle jag inte kalla det.
Vad pluggar du: Ingenting just nu, ska snart börja en engelskkurs.
Vad tycker du om fötter: Viktiga! Kan ibland vara äckliga, jobbiga och onda. Men utan fötter inga skor och hur skulle det gå?
Är du smart: Det beror nog också på vem man frågar, haha! Men eftersom det är jag som svarar så Ja absolut!
Är du aktiv i skolan: Går inte i skolan nu men när jag gjorde det..hm..gjorde alltid det jag skulle göra men vet inte om man kan säga aktiv. Nästa gång jag går i skolan vilket jag räknar med att göra igen så ska jag vara mycket mer aktiv.
Vad saknar du: Min familj och mina vänner hemma i Sverige.
När och varför grät du senast:
Kommer inte ihåg när men antagligen någon gång senaste månaden på grund av svaret på förra frågan. Antar jag.
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår: Helt okej.
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe!

Är du nöjd med ditt liv: Jag är nöjd men saker kan alltid bli bättre och det är det man får ha som sina mål. Helt nöjd blir man nog aldrig
Vad vill du jobba som: Mest inne på något inom hälsa. Hälsopedagog/Hälsokonsulent. Annars journalist eller något där man får jobba utomlands. Inom turism.
Har du tråkigt just nu: "Bara tråkiga människor har tråkigt"
Vad gör livet värt att leva: Vänskap och kärlek. (Klyschigt vadå?)
Vad i livet ångrar du: Vet inte. Men jag vill inte vara den som ligger på dödsbädden och ångrar allt jag inte gjorde. Aldrig!
Är du musikalisk: Haha, oh nej.
Vad lyssnar du på för musik: Massor! Just nu mycket på Daughtry, Tokio Hotel och Coldplay.
Är du bortskämd: Jag var nog ganska bortskämd när jag var liten, nu vet jag inte.Antagligen. Men alla borde vara lite bortskämda.
Är du trött:
Nej
Vad gör du imorgon: Shoppar i Boston och kanske utgång.

Din första
Operation: Har aldrig opererats
Första piercingen:
 Öronen när jag var..kanske 9 ? Annars naveln för 4 år sen.
Första bästa vän: Första riktiga var nog Linn. När vi var..3-4 år tror jag.
Första priset: Haha ingen aning.
Första sporten du började på: Typ, dans eller nåt sånt för barn?
Första husdjuret: Mina 2 älskade katter <3
Första semestern: typ Öland/Gotland? Utomlands, Cypern tror jag.
Första konserten: Vet inte.
Första kärleken: Vet inte heller, beror nog på vad man menar med kärlek.


Favoriter:
Filmer:
Titanic, A walk to remember och Sex and the city!
Kroppsdel: Ögon
Plagg: Skor! Annars funkar alltid jeans, tights, och något snyggt linne.
Bok: Vet inte. Möjligtvis Milleniumtriologin av Stieg Larsson.

Just nu:
Äter du:
Nej
Dricker du: Nej
Ska du: Snart gå.
Lyssnar du på: Regnet utanför
Väntar du på: Inget speciellt.
Tittar du på: Gissa?
Har på du på dig: Grå mysbyxor  och vitt linne.

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon:
Ögon är kanske lite viktigare ändå
Kortare eller längre: Längre.
Snygg mage eller snygga armar: Mage
Busig eller lydig: Busig.
Långt hår eller kort hår: Lite mittimellan tack.
Brunett eller blondin: Doesen't matter
Charmig eller flirtig: Måste väl vara en blandning.

Har du någonsin:
Brutit ett ben:
Nej
Rymt hemifrån: Alla har väl gjort det någon gång men aldrig på riktigt
Röntgats: Nej
Krossat någons hjärta: Jag hoppas inte det
Gråtit när någon dött: Ja


Tror du på:
Gud:
Inte på en enda speciell Gud. Det finns en för oss alla och handlar mer om hur vi tror och hur vi vill att det ska vara.
Mirakel: Det måste man.
Aliens: Är ingenting jag tänker på.
Magi: Till viss del  
Himlen: Jag tror inte det finns en viss plats som vi kan kalla himlen. Ingen vet nog vad som finns där ute, det är mer som en evighet.
Tomten: Såklart!
Sex på första träffen: Nej
Kyssas på första träffen: Absolut
Änglar: Dom finns överallt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att läsa, keep it up :) Vi saknar dig med vännen!

2008-09-27 @ 17:32:29
Postat av: Emma

Känns allt bra för dig fortfarande? :)

2008-09-28 @ 17:27:35
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0