Söndag



Klockan är 12.08 pm och jag sitter här och dricker thé. Jag tycker inte om det egentligen och jag dricker det enbart när jag har ont i halsen, vilket jag har nu.
Jag tror även denna gång att det inte är någon riktig förkylning utan alla konstiga temperaturskillnader...hoppas det!
Dock har hela familjen här varit lite småsjuka senaste veckan..usch!! Inte tid inte lust inte ork.

Fredagen bestod av jobb, gårdagen av shopping med Katharina!
Underbara Burlington mall, jag lovar dom har allt!
Synd att man inte är lite mer högavlönad bara då det mest består av ganska dyra affärer.
Köpte iallafall lite kläder och smågrejer men det var skor som var prio ett. Blev ett par svarta stövlar och ett par hederliga converse! Har saknat dom faktiskt :) haha

Nu ska jag göra mej klar och lite senare idag blir det troligtvis IKEA!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Looove Converse <3 hihi .. Saknar min GriiIiS .. :( <3<3

2008-09-21 @ 18:39:21
URL: http://haanii.bilddagboken.se
Postat av: Malin

Hej! Jag skrev en lista på grejer jag ville ha svar på + grejer jag kan hjälpa till med till min värdmamma så jag fick svar på en del ikväll, och nu letar hon biljett till mig =)Så nog ordnar det sig. Alltid. Hur långa naglar på fötterna behöver man? hehe. Men naglarna det ska jag allt ta och göra i veckan banne mig. Eller om man skulle hålla ut lite till, och vara fin till hemresan... Fast då kanske naglarna inte är långa längre... gått av eller nåt =( jag är oxå lite halvförkyld.. men det är nog för att husen är så dragiga.. och att man går med för lite/för mkt kläder. Hoppas vi ses snart. kram

2008-09-22 @ 02:26:13
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0