Söndag


Söndag kväll och det regnar ute och det har regnat konstant sen fredags morse! Inte roligt. Varför ska det alltid vara på helgerna det dåliga vädret kommer? Så var det alltid hemma och hittils här också!
Ett av världens alla problem ;P

Har haft en bra helg i allafall fast jag fortfarande inte är helt bra från min jobbiga förkylning!
Igår blev det en shoppingdag för mej och Katharina inne i Boston! :)
Köpte två par skor, 3 tröjor, 2 sjalar, smink och en parfym!

Vi planerade på utgång på kvällen för faktiskt! wehoo det finns ställen (ett,två?) där man inte behöver vara 21 ;D Yeey! haha!
Dock var kändes det inte så lockande efter att ha gått runt hela dagen i spöregn så fick bli filmkväll istället vilket var lika bra det!

Idag har jag umgåtts med min värdfamilj hela dagen. Så mycket trevligare när man inte är "on duty" haha! Barnen är riktigt riktigt gulliga också bara att dom sidorna inte kommer fram så ofta som jag skulle önska i veckorna!
Det var Baseballmatch som stod på schemat. Boston Redsox - NY Yankees.
Jag är väl inget stort fan av någon som helst sport direkt men eftersom Baseball är så pass stort här i USA var det faktiskt riktigt roligt att gå och härlig stämmning! Minuset såklart regn och 1 timmes försening och en 3 timmar lång match på det så kanske lite länge, haha! Men roligt :) Slutade 6-2 till Yankees då, too bad.

Hade med kameran såklart igår och idag men spöregnet gjorde att det inte blev så många bilder tagna.
Lägger istället in några andra bilder från Central Boston och en från Fenway park där matchen var!



Kommentarer
Postat av: Gunilla

På tal om sport: vet du att Brynäs just

nu leder elitserien! Kul va!?

2008-09-29 @ 19:39:06
Postat av: Elin

Jadu det är inte så mycket bättre väder här hemma heller. Det regnar utanför fönstret och jag är också sjuk ;/. Gud va kul med bilder det vill vi ha mer av :D Och gud va du shoppar, Va roligt!!!! Lite avis ;P JAg bara längtar tills jag får komma och hälsa på dig :D:D:D Ha det bäst bruden

2008-09-30 @ 19:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0