Torsdag


Stressmorgon.
Den här morgonen och gårdagen har varit kaos med barnen.
Det ska inte vara lätt som sagt, men man lär sej hela tiden.

Idag gick det i allafall bättre med att lämna minstingen på skolan. Han har varit ledsen varje morgon, men kanske kanske att det kommer gå bättre nu! peppar peppar
Tur att iallafall 1/3 går in i klassrummet utan troubles varje morgon! yaya
Om ca en timme ska jag åka och hämta sen ska jag vara babysitter för 3 barn till under eftermiddagen, grannungarna, 2 tvillingpojkar på 4 år och en tjej på 2. Hoppas det går bra men vad gör man inte ^ Och lite extra pengar är aldrig fel!

Har nu under förmiddagen varit inne i centrum ,haha! Träffat Katharina, på starbucks (såklart) och gick runt lite i stan ;P

Trevligt att vi bor så pass nära varanda :) Hon var visst inte från Tyskland som jag trodde, utan Österrike.

Om det nu är någon skillnad  ? ;P


How am I supposed to breathe with no air




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tur att det snart är helg så du får koppla av, verkar som det behövs!

2008-09-18 @ 22:39:43
Postat av: Jannica

Finemang! Jag ringer dig under morgondagen så kan vi styra upp helgen! :)

2008-09-19 @ 01:54:00
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh vad jag lääängtar tills jag bosatt mig i huset i Winchester!! ;D

2008-09-19 @ 17:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0