Torsdag



Godmorgon!
Riktigt kallt var det ute denna morgon faktiskt.. annars har det varit varmt hela dagarna men nu börjar väl hösten
närma sej kanske. Rätt skönt på ett sätt.
Har skjutsat till skolan, suttit här ett tag snart ska jag åka och handla sen träna!

Idag är det 11 september, ett datum som nog alltid kommer väcka upp minnen hos dom som minns den här dagen för 7 år sen. Såhär känner man hur sjukt fort tiden går, jag kommer ihåg den dagen som igår och ändå har 7 år gått!
Man förstod nog inte riktigt förräns senare vilken stor katastrof det egentligen var.

Och till en annan världskatastrof, jorden går under nu i dagarna, så det var ju lite tråkigt ..?
Usch, sådär tycker jag inte dom får skriva, läskigt ju ?!

Och vad mer läste jag i tidningen nyss?
Att det kan bli en uppföljare av Sex and the city filmen!!
Det är dessutom bara 12 dagar kvar tills den kommer ut i affärerna här, då vet jag en som köper den i allafall! he he


Kommentarer
Postat av: anna

haha amerikanska såklart ;)

2008-09-11 @ 16:14:13
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: sara

vad äter du om dagar typ linda? finns det nyttig mat där? :)

2008-09-12 @ 14:36:27
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, ja allting har faktiskt gått bra än så länge. Familjen verkar bra och det känns som att jag kommer passa in mycket bättre här! Ja vi får planera nå nån gång i framtiden!

2008-09-13 @ 02:44:49
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0