Tropic Thunder



 10.31 pm
 
Då har den här helgen gått och snart dags för en ny vecka.
Slutade sent i fredags. Fredagar kommer tydligen alltid betyda sluta sent för min del under hösten. Kanske inte det allra roligaste men det får man leva med.

Varit en ganska regnig helg här i Boston, och kallt faktiskt.. köpa någon slags jacka snart kanske?
Jag tog med mej en i och försej men jag har sett massa snygga, vill ha vill ha.
Ja ja, hjälpte till lite här hemma igår och sen åt vi på chinese, gott gott!
Senare träffade jag Johanna och vi gjorde manikyr och pedikyr (billigt) mina fötter blev jätteglada, det har dom längtat efter länge! Haha, sen blev det lite kvällsshopping! De flesta affärer här är öppna till 10-11 pm. Yeey!

Idag var det tyst och lugnt i huset så jag tog tillfället att sova läänge!
Var som sagt jättetråkigt väder också, typ stanna i sängen hela dagen väder.
Men 2.30 skulle vi träffa Liz (Lcc) hemma hos henne, vi skulle egentligen hittat på nåt annat men för vädret stannade vi bara hos henne. Var en del nya au pairer som precis kommit hit till Winchester : )
Åkte till Burlington mall efteråt med Leonie och Katharina som är från tyskland och Ruth som är från England, kollade lite i alla (underbara) affärer där sen blev det movies, Tropic Thunder. Ganska skum film men helt okej!
Jag har ju haft lite fördomar mot tyskar, efter alla jag träffade på i New york.. men ja,  Det finns många trevliga tyskar också ;P haha

Nu ska jag duscha sen sova! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kan hålla dig sällskap de sena fredagarna! ;)

2008-09-15 @ 13:00:20
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 13:03:00
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Jannica

Är du ledig nu i helgen? Ikea vore skoj, jag vet dock inte om jag har tillgång till bil...? Har du det? Om inte så får vi försöka fila på någon lösning... :)

2008-09-16 @ 00:28:01
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Malin

hej o hopp. först svar på kommentar hos mig.. jag ska till Landvetter, och den billigaste jag hittade låg på 6000, nu hade värdmamman hittat en för 5500, men att komma hem på julafton känns sådär.. Jag var på IKEA förra helgen, skoj och gott. Idag var vi och spelade bowling med små klot i Woburn, MYSIGT. Det får vi göra när Marie kommer. Hur billigt var manikyren? jag ska göra det snart.. fått det i present.. i julas haha av min värdfamilj, men nu mår fingrarna bra så det kanske är dags. men hur gör de med fötterna? låter kittligt.. Må så gott, kram

2008-09-21 @ 07:50:19
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0