Onsdag


En vecka sen jag skrev sist och det har varit en mycket bra vecka :)

Elin kom förra tisdagen, och på torsdag morgon åkte vi till New York, där vi träffade Josefin, direkt från California!
Det var 4 helt underbara dagar där vi hann se och göra jättemycket men samtidigt bara njuta av det härliga sommarvädret.
Vädret höll i sej när vi kom tillbaka till Boston i söndags och igår var det uppe i 30-35 grader!
Igår var det inte bara en riktigt somrig dag utan även min födelsedag! 21 år, och äntligen myndig även här borta i America! Hade en jättebra dag, som började med presenter och tårta på morgonen, shopping på dagen och lunch på Cheesecake factory med Elin,Marie & Katharina, och sushimiddag! Massa fina presenter fick jag av alla som jag blev såå glad för :D Ni är för söta! :)
Och såklart min underbara familj hemma! I love you!!

Ikväll åkte Elin hem igen, och det har varit 8 snabba dagar som bara flygit förbi! Men jag är så glad att hon kom hit!

Bilder kommer seenare! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill se bilder!

2009-05-01 @ 04:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0