Söndag


Det här har varit en mycket bra dag!

Började med sovmorgon och det gillar vi alltid!
När jag var klar åkte jag hem till Marie där hon lockade håret och jag tittade på The hills (The city?) som visade sej vara över förväntan bra! Efter det tog vi bilen och körde in till Boston där vi hittade världens bästa lilla parkeringsruta och Marie gjorde en mycket imponerande fickparkering (vanligtvis får man köra runt 5 timmar innan man hittar nån slags parkering)
Vi var väldigt shoppingsugna och vi gjorde en hel del lyckade fynd. Jag köpte riktigt snygga skor, en klänning och ett par rosa häftiga solbrillor. Marie köpte matchande vita solisar, en skitsnygg rosa skjorta och en skinnjacka! Vi var väldigt nöjda när vi åkte tillbaka hem till henne. Först stannade vi dock på cvs och jag köpte en enormt stor chokladpåskhare till hennes familj som bjöd oss på en supergod påskmiddag och en ännu godare dessert. Yummie!
Vi testade våra nya outfits och målade naglarna innan vi begav oss till cheesecake factory där vi träffade Linda och några andra tjejer, för Lindas goodbyedinner, då hon ska byta familj och flytta till New york. Tråkigt såklart men det är inte så långt bort och vi ska såklart hälsa på! Där delade vi på dessert nummer två. Sen var vi väldigt mätta och åkte hem och nu är det snaart sovdags!


Kommentarer
Postat av: Marie

The Hills tittade du på! ;)



Hemskt bra dag hade vi, fler såna!

2009-04-13 @ 14:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0