Lördag


Detta blir mitt sista inlägg från USA.
Jag är ledsen att jag inte hunnit skriva mer, men jag har haft fullt upp och verkligen inte hunnit.

Har heller egentligen inte tid att sitta här just nu och detta blir därför ett mycket kort inlägg.
Ett bättre "Hejdåinlägg" får jag skriva från Sverige istället.

Vet inte vad jag känner just nu, alla känslor kommer nog fram på planet eller när jag är hemma. Just nu känns det bara konstigt och ganska surreal. I don't know ...

Jag ser otroligt mycket fram emot att komma hem men jag kommer verkligen sakna mitt liv här.

Jag är bara så glad att jag tog chansen och fullföljde detta året.
Alla nya upplevelser, alla underbara människor, och nya erfarenheter är ovärdeliga!
Det var inte alltid en dans på rosor, men jag vet att jag bara kommer se tillbaka på det här året med glädje!


ByeBye Boston


Kommentarer
Postat av: Mamma Gunilla

Du har klarat det här fantastiskt bra! Välkommen hem !!!

2009-08-29 @ 23:31:32
Postat av: Marie

Du har varit så bra hela året och stått ut med så mycket!

2009-08-30 @ 05:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0