Måndag


Vet knappt vad jag ska skriva eftersom det känns som en evighet sen jag skrev senast!
Meen, efter det åkte jag och Emma till San Francisco! Helt sjukt fin stad! I loved it!
Vi var superturistiga och gick omkring med kartan och kameran hela dagarna och såg allt sånt man "ska se", including Golden gate Bridge & Park, Victorian houses, Alcatraz, Union square, Fishermans wharf och massor mer!
Ett mycket bra avslut på vår USA-vistelsle. Emma åkte hem dagen efter vi var tillbaka och jag åker hem om inte mer än 12 dagar! Yes, that's true!

Fredagkvällen hade vi en mysig kväll här hemma med massa amerikansk glass och godis eftersom hon såklart var tvungen att äta det en sista gång. På Lördagen skjutsade jag och Marie henne till Logan Airport, sen åkte vi vidare till Burlington mall där vi köpte varsin ny outfit för kvällen då det vankades lite kalas.Vi började hos våra irländska vänner i deras supercharmiga studentlägenhet (eh) innan vi gick vidare till ett uteställe. En mycket udda och väldigt rolig kväll hade vi! Sen blev det den dyraste taxiresan ever hem.

Gårdagen var man väl sådär pigg men vi åkte till Katharina så Marie kunde hämta sin bil där från kvällen innan (Utan bilen kommer man aldrig någonstans, någonsin i USA), sen köpte jag presenter åt mina värdboys och lite grejer till min värdfamilj som kom tillbaka från Sverige och Schweiz igårkväll. 

Så idag var det back to work, lite halvtrött var jag imorse.

Barnen har haft 3 timmars camp, som jag var tvungen att vara med på som åskådare. I'm not kidding.

Och nu har "min" äldsta B-day party för han fyller 9 idag. Big boy! 

Jag lovar att lägga in lite bilder mycket snart! 
Nu ska jag fortsätta rensa lite i mitt rum, på torsdag anländer nya au pairen och övertar mitt rum... och min mobil...buhu!





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem.



Kram

Pa

2009-08-20 @ 07:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0