Söndag


Jag hoppas ni läste Maries supergulliga inlägg från igår. 
Jag blev jätteglad och du vet att jag tycker precis likadant :)
Är så glad för mina underbara vänner jag har träffat här, det absolut bästa med det här året!


..som nu verkligen går mot sitt slut. 6 dagar kvar.

Igår hade vi ett mycket roligt och trevligt, men självklart blandat med många andra känslor en "goodbye-get-together" för Katharina som åker hem till Österrike idag! Kommer sakna henne jättemycket men jag hoppas att hon får det jättebra hemma, och jag vet att vi kommer ses igen om inte alltför lång tid :)

Katharina hade köpt världens finaste armband till sej själv, mej och Marie.
Det syns inte på bilden men det står "Boston KLM" på hjärtat <3









  We will miss you! <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Buhu :(

2009-08-25 @ 04:23:48
Postat av: Sara L

jag räknar dagarna!! :)

2009-08-26 @ 15:31:32
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0