Torsdag


Tiden går jättefort och nu är det bara 9 dagar kvar tills planet går hem - hem - hem + en dag tills jag är hemma - hemma. Home sweet home!
Ena stunden kunde det inte kännas bättre och nästa vet jag inte vad jag vill eller tycker längre.
Men, jag är väldigt glad! Det är verkligen dags för något nytt nu!
Whatever that might be ...

Flyttade ur alla mina saker ner i källaren igår. Så nu ska jag sova där nere med alla spindlarna resten av tiden..buhu :/
Däremot är det väldigt svalt och skönt där nere, uppe eller ute kan man knappt andas.
Klimatet här måste vara det sämsta tänkbara, vintern var lite för extremt kall och lång och sommaren är aningens för äckligt varm. mhm.







Kommentarer
Postat av: Marie

Oh my... 9 dagar alltså.. Men som sagt, dags för något nytt!

2009-08-20 @ 21:18:07
Postat av: Anna

hehe elisabethskolan heter den. Elisabethskolan.com tror jag. Den är på ett år och ja den är privat. Men det är verkligen jättekul =) är du sugen ;)

2009-08-21 @ 20:01:28
URL: http://anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0