21 December


Bara tre dagar kvar till Julafton!
För första året på kanske tre år verkar det ju ganska klart bli en jul med snö i allafall! Weehoo :D
De 13 minusgraderna kunde jag vara utan men snö vill man ju helst ha!

Jag tycker i allafall det ska bli hemskt trevligt med jul och inte så deppigt som så många verkar tycka (Inte bara äldre då, utan jättemånga i min ålder) Det tyckte jag var väldigt deprimerande att höra. Jag ser fram emot julafton, juldagen och väldigt mycket till Österrike! Det är ju självklart vad som står mest i fokus i mitt huvud just nu! Det ska bli så jäkla roligt! Och outfit till både den 29 och till Nyårsafton är klara sen i somras typ, så det behöver jag inte heller stressa över, haha ;P



Kommentarer
Postat av: Marie

Verkligen tur att vi har outfits så vi slipper tänka på det i all julstress :)



Om en vecka kommer du hit!

2009-12-21 @ 12:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0