5 December


Jag tyckte bilden på mej och hästen var så fin så den fick stå kvar överst ett tag. Men nu skriver jag lite!

Vad göra i helgen?

Blev lite filmkväll igår, så jag såg ju inte Idol. Men gud vad glad jag blev när Calle gick vidare!
Inte så förutsägbart som man kunde tänka sej att det skulle bli! Bra svenska folket, Bra!
Nu håller jag tummarna för en vinst för Calle nästa fredag!!


Idag har jag bakat lussebullar (katter?) Eller mest Mamma kanske, men pepparkakor har jag gjort i allafall! Dom blev inte helt perfekta men jag är glad ändå!

Nu ska jag duscha och göra mej lite klar för ikväll, då blir det lite vin- och spelkväll :)





Vårat pepparkakshus från förra året! We love Swedish fishes!


Kommentarer
Postat av: Anna N

Haha vilket fint hus! :)

2009-12-05 @ 17:12:07
Postat av: Marie

Snyggaste pepparkakshuset i alla fall!

2009-12-06 @ 10:48:36
Postat av: MATILDA

haha va fint de va! jag är sämst på sånt där :D

2009-12-06 @ 15:14:15
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du haft en skön söndag och får en fin måndag!

2009-12-06 @ 22:39:27
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0