Dan före dan före dopparedan'


Inte dåligt det eller!
Med endast två dagar före julafton, snö så långt man ser, julklappar klara, granen klädd och så vidare och så vidare så är i allafall min julkänsla på topp! Weho! :)

Ägnade första delen av dagen hos frisören då jag fick mitt halvslitna hår klippt och färgat! Jag satt där i nästan tre timmar! Hade helt glömt att det tog sån lång tid men jag lär ha hunnit läsa minst 15 tidningar och det är ett plus! Jag tycker jag säger hela tiden att jag klipper och färgar mitt hår, men ja. Det växer som ogräs om man kan uttrycka sej så. Gick lite snabbt på stan sen men frös nästan ihjäl i de 12 minusgraderna som var. Lite extra mycket eftersom jag glömt mössa och öronen kan nog vara det köldkänsligaste på kroppen och jag vägrar fortfarande använda vinterjacka.

Har städat mitt rum och klätt julegranen! Den blev väldigt fin, hade enbart röda och guldiga grejer och guldglitter detta år,annars brukar vi har 10 miljoner olika färger och former. Lite för mycket kan jag tycka.

2 dagar till julafton
3 dagar till juldagen
7 dagar till Österrike



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0