Lördag


Nu har jag inte skrivit på sådär länge igen. Så kan det bli ibland.

Var som sagt ledig de två första dagarna på den här veckan och det var riktigt skönt.
Resten av veckan hade jag långa dagar, då den här veckan är lovvecka, och har även jobbat idag.
Ska blir skönt när det blir "som vanligt" igen.

Igår blev det dock ett trevligt avbrott med lite shopping på Wrentham outelett mall, där jag gjorde en del fynd. Bland annat en rosa scarf och ett diadem från Burberry som jag är mycket nöjd över!
Tror min Hostmom har gjort intryck på mej med hennes besatthet av accesoarer och kläder från Burberry, haha! Men det är ju så snyggt!

Kvällen igår avslutades med en biodejt med Marie. Vi såg "Confessions of a shopaholic" Riktigt tjejjig,bra och rolig!! See it.









Nu ska vi snart äta middag och lite senare ska jag till Marie och hålla henne lite sällskap då hon jobbar denna kväll.
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne eller mina andra underbara kompisar här.
Som Maries hostDad sa igår, " I think we gonna have to get some extra keys for you"
Haha!




Kommentarer
Postat av: Far

Tror jag skall plocka fram min Burberry-jacka igen

även om den är lite "sleten".

Skönt att höra att allt är bra.



Kram

2009-02-22 @ 16:25:51
Postat av: Jannica

Visst är Wrentham outleten bra? :) Gillar din Burberry fynd, så fina!!



När ska du förresten ta dina lektioner på MassBay?

2009-02-22 @ 20:58:10
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Marie

Du borde verkligen ha en egen nyckel! Dels för att du ska kunna komma och gå som du vill men också för att jag ska slippa springa i alla jäkla trappor hela tiden!

2009-02-23 @ 03:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0