Tisdag


Sitter här vid datan och slösurfar lite.
Har hämtat yngsta killen från skolan, han har varit sjuk senaste dagarana och ligger och sover i soffan så jag underhåller mej lite här innan det är dags att hämta dom andra.

Var ute och gick en stund med Marie & Katharina tidigare idag men det snöar rätt mycket här idag och var kallt som tusan så blev en kort liten tur. Finns ett (tro det eller ej) jättebra ställe att gå på här (fast man måste såklart ta bilen dit först) Det är runt en sjö, så finns det olika vägar så man kan välja om man vill gå kort eller långt. Fint! :)
Ikväll ska vi titta på American Idol och träna hemma hos Marie i deras exerciserum. Perfekt!

Kollade på lite festbilder på datan och önskar just nu verkligen att jag vore 21 så man kunde gå ut på lite roligare ställen!
Jag saknar dock inte krogkvällar i Gävle så värst mycket.

Och jag är faktiskt kvar här i 3 månader efter jag fyllt 21. woho!

Här är några bilder från hamnen i Boston från i söndags.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0