Tisdag


Hej hopp!

Här sitter jag med mina bästa vänner, nässprayen och halstabletterna!
Fattar inte vad jag får för förkylningar hela tiden som aldrig går över!! Helt tokig blir jag det är ju så drygt!
Imorse fick jag verkligen kämpa för att orka gå upp i sängen hela kroppen verkligen kämpade emot. UUUUsch!!

Har inte hänt så mycket sen sist, hade au pair möte i söndags, Snowtubing! Litegrann som pulka fast man åker i ett slags däck upp i en lift så åker man ner superfort. Det var roligt men sämsta tänkbara regnvädret.

Jobb igår som vanligt, tycker om måndagar ganska bra då vi har playdate med Marie & Julia. Vi bakade chokladbollar och det blev mycket uppskattat.
På kvällen tränade vi och tittade på Gossip girl hos Marie :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Marie

Sluta vara så förkyld hela tiden Linda...

2009-02-25 @ 13:16:35
Postat av: Jannica

Jag har mina lektioner nu i mars, vill bara få de överstökade så fort som möjligt! Men vi åker på samma resa iaf! :) Ska du gå på Navalbalen? Är det någon mer än du som också ska åka?



Om vi skulle ta och försöka få till någon träff framöver? Våra scheman verkar ha varit rätt olika tidigare helger, men hur ser dina helger ut framöver? Jag åker till Florida den här helgen, men nästa helg är jag hemma i Boston? Vad gör du då?

2009-02-26 @ 04:28:33
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: sara

hur kul är det inte att våran älskade victoria ska gifta sig då? men daniel! Jag tänkte på dig direkt jag såg nyheten :D Kungafamiljen = Linda!!

2009-02-27 @ 15:16:25
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: emma

Ja det var riktigt kul! hur har din helg varit? :)

2009-03-01 @ 07:23:04
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0