Tisdag


Marie, jag vet att jag slagit rekord i blogginlägg, thank you ;)

Jag har helt enkelt ingen lust att skriva så mycket at the moment. Men jag är ju inte Blondinbella så det spelar kanske ingen roll. Det får duga med typ ett inlägg i veckan just nu.

Jag tjatar vidare om att tiden gåt så otroligt fort! De senaste dagarna har det vart varmt (får man väl säga när man är van med iskyla iaf) ute, och snartsnartsnart är det nog vår på riktigt! Hoppas vi!

Katharina har tillfälligt flyttat in hos Marie då hon inte längre fick bo kvar hos sin trevliga värdfamilj. Nu håller vi tummarna för att hon så snart som möjligt hittar en bra familj här i Bostonområdet!

Har börjat fundera rätt mycket på vad jag ska göra när jag kommer hem. Mina planer hittils har varit att börja plugga hösten efter, dvs 2010, men man vet ju aldrig. Kanske borde vänta ytterligare och göra lite annat innan, eller är man för gammal då? Hm..
Ska ju plugga i samma stad som Marie så vi kan vara sambos iallafall, hur ska vi annars klara oss efter tiden här? ;O


Om 4 dagar är det Valentines day. En jättestor högtid här precis som allt annat här
Vi har ju våra planer för dagen, men dom kanske inte är så vidare romantiska.

Läste förresten att några Amerikanska klädkedjor letar lokaler i Sverige!
Forever21, Hollister & Abercrombie & Fitch!
Verkligen inte mej emot : D Lär väl inte bli i Gävle men troligen Stockholm isåfall :)





Kommentarer
Postat av: Marie

Jag haller med... Sambos far det bli! Efter lite aventyr :)

2009-02-10 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0