Lördag



Jag har verkligen varit hemskt dålig på att skriva här nu!
Förlåt till alla mina miljontals läsare!

Har varit en bra vecka men den har känts som en evighet.
Bland annat hade vi en ny "snowday" i onsdags.
Dvs, en dag när det snöat lite under natten så de tycker det är för farligt att köra till skolan.
Vi underhöll oss med basket på gymmet, sen umgicks vi med Marie & Julia nästan hela dagen.

Annars har det varit ganska som vanligt. Umgåtts med Marie, Linda & Katharina på kvällarna, och förmiddagarna.
Jobbat, försökt att träna lite mer men det ska jag också bli bättre på!

Ikväll ska jag jobba. Det gör jag kanske en helg varannan månad så det klagar jag inte över.
Och imorgon ska vi nog åka in till Boston.

Längtar till våreen!
Och jag vill verkligen åka nånstans!!
Jag & Marie kollade på  lyxresor till Hawai & Karibien häromdagen och det skulle ju liksom inte vara heelt feel.

Sen längtar jag såklart jättemycket till Elin kommer hit :D Det ska bli såå roligt!!
Och till Washington, vi ska dit i april och så får man även gå på en bal :D Tjoho!

Jag är jättedålig på att lägga upp bilder också..jag ska försöka bli bättre på det med!

Nu ska jag åka till Marie, sen ska vi till Burlington (men vi får nästan inte handla nåt, för vi ska spaara pengar till den 14 februari! Så så är läget)






Kommentarer
Postat av: E

Jag längtar också. så så så mkt :D:D:D

2009-01-31 @ 22:35:05
Postat av: Marie

Du forstar nog inte hur roligt det kommer bli sen ikvall. Jag ar sa glad att jag kan dela den upplevelsen med dig! Moahahahaha!

2009-02-01 @ 03:06:57
Postat av: Anonym

Man blir ju lite nyfiken på vad ni ska göra på Valentindagen=) Kram

2009-02-01 @ 17:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0