Lördag

Jag fick en sånhär sk. utmaning.
Det kan man väl alltid svara på? :)

Jag blev utmanad av Malin. http://fletcherroad.blogg.se/

4 av mina favoritprogram på tv just nu.
  • Gossip girl!
  • Vet inget mer
  • Vet inget mer
  • Vet inget mer
4 saker jag gjorde igår.
  • Frös nästan till döds
  • Spelade twister med Marie, Katharina & Linda 
  • Åt sushi!
  • Åt Oreo's!

4 saker jag ser fram emot.

  • Våren!
  • Att åka till Washington och andra ställen med mina underbara kompisar här i USA!
  • Få besök av Elin & min familj hemifrån!
  • Att komma hem till Sverige igen! (På ett sätt såklart)
4 av mina favoritrestauranger.
  • Dallas (Förtjänar en förstaplats fast jag inte riktigt vet om jag menar det. Men saknar det gör jag allt)
  • Vilken kinarestaurang som helst, för kinamat är så underbart gott.
  • Cheesecake factory. (Har ätit där en gång men gott var det)
  • Starbucks (får stå kvar från Malin. Taskigt annars liksom, även om jag inte vet om man kan kalla det restaurang)
4 saker på min önskelista.
  • Massa pengar så jag kan köpa massa snygga kläder
  • En (eller flera) resor inom USA, till typ Hawaii och Kalifornien
  • En snygg rik kille från Norge som pluggar på Harvard
  • En egen lexus. Jeepmodell.

4 personer som jag utmanar.


Kommentarer
Postat av: emma

Ohh, jag ska svara ikväll eller imorgon. Har lite ont om tid nu! :b

2009-01-18 @ 00:01:30
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: Marie

"En snygg rik kille fran Norge som pluggar pa Harvard"



Haha, I just love it! Nar du kommer till Karlstad tar vi X2000 till Oslo och hittar en snygg rik norrman!

2009-01-18 @ 02:11:20
Postat av: Haaniis

Varför just en norrman ? :p ska ta och göra denna sedan :) ska bara bli harry mode före >< <3

2009-01-18 @ 03:12:40
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Haaniis

happy *'

2009-01-18 @ 03:13:36
URL: http://haaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0