Måndag


Vilken skulle ni välja?
Själv skulle jag nog nästan gå på en Team Chuck!...



Kommentarer
Postat av: Jannica

Chuck, Chuck, Chuck! :)



Jag har inte bestämt mig för vad jag ska läsa för att få mina sista 3 credits... läser ju Massbay kursen nu och det är inga som helst fel med den! Väldigt enkelt och weekendresan verkar vara bra. Fick nyss schemat över Quebec resan jag ska göra i helgen, det enda "obligatoriska" är en guidad tur på tre timmar i stan. Resten är egentligen fritid! :)



På ett sätt är jag sugen på att ta Washington D.C via Massbay, men vill verkligen inte läsa samma sak som jag gör nu i ytterligare tre helger. Gillar heller inte att vara uppbunden i Boston under så många veckor... så jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska ta Long Island eller ytterligare en via Massbay...



Du skulle till Washington D.C va? Ska du gå på balen? Och när har du signat upp dig för att gå på föreläsningarna?

2009-01-27 @ 02:04:08
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Hanna

Näääe Chuck eller Blair lätt .. nu när det är som det är i tv serien .. i böckerna är ju chuck bög så då är det bara blair :P för där är det ju så synd om henne ^^

2009-01-28 @ 13:41:22
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Marie

Nu har det val gatt lite val langt Linda!

2009-01-29 @ 03:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0