Onsdag


Jag ber om ursäkt till presidenten för gårdagens inlägg. Det var inte han som sa fel ord utan karln som
skulle säga det han skulle säga innan som sa fel. Förlåt Obama. Jag tror du kommer bli en mycket bra president. The world is changing.

Annars rullar det väl på. Har tränat idag.Varit med Marie och hon köpte (äntligen) nya skor.
Pratat med mamma & pappa på skype. Jag saknar dom verkligen. Förstå att jag snart varit här halva tiden.
Så otroligt skönt på nåt sätt. Och missförstå mej inte, jag trivs verkligen hur bra som helst här men den dagen man står på svensk mark igen kommer ju vara så otroligt skön den med.
Som sagt jag trivs verkligen jättebra och jag älskar själva tanken på att jag vaknar upp varje dag i USA.
Även fast livet just nu är ganska vardag så är det ändå en speciell känsla och mycket är ändå nytt.
Och det finns så himla mycket jag vill se och göra innan jag åker hem härifrån.
Att jag har världens underbaraste vänner här gör inte saken sämre.

Igår skulle Malin kommit tillbaka men jättetråkigt nog blev det inte riktigt så...
Jag hoppas allt går bra för dej och att det löser sej med allt!






Kommentarer
Postat av: Malin

Tack raraste! Ska dra i lite knutar imorgon så får vi se vad som händer... Vore kul att prata på skype eller så någon dag.. Varm kram och hälsa Marie så gott från mig!

2009-01-21 @ 22:40:21
Postat av: Marie

Haha tack for den da ;) Jag invigde dem forut och de var absolut jattebra! Ses snart! :)

2009-01-22 @ 01:40:02
Postat av: Malin

Jag vill oxå vara med/hos er! Saknar mkt... som tur är tar mina gamla vänenr väl hand om mig... Nu ska jag bara få tag på mina saker... jag förtränger att jag saknar familjen o alla.. ni.. Tårarna kommer emellanåt.. Men glad att ni saknar mig lite =) Varm kram!!!!

2009-01-24 @ 01:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0