Onsdag



Kaaallllt som tusan är det!! Jag fryser hela tiden!
Och tydligen ska det bli ännu kallare de kommande dagarna! Ge oss vår och lite värme istället liksom. I can't wait!

I övrigt rullar dagarna på. Det mesta känns bra och jag har väl inte direkt nåt annat att klaga på.
Marie firar 100 dagar i USA idag vilket borde betyda att jag varit här ca 160 dagar. Det ni! (Med ett litet avbrott såklart)

Idag ska jag skicka in anmälning till en kurs som ska ge mej mina sista 3 credits. Vår första plan var att åka till Niagarafallen i Canada men det passade inte så bra med dagarna så vi valde Washington DC. Inte heller helt fel liksom. Då går man först i skolan tre lördagar (!), skriver nån uppsats och har någon slags redovisning sen åker man dit över en helg :) Hoppas verkligen det finns platser kvar. Dessutom får man gå på en bal! Roligt.

Har precis varit hos Marie med Katharina och ätit tacos! Det var mycket gott, och nu ska jag tvätta lite. Tjoho!






























Kommentarer
Postat av: Marie

Har du varit utanfor dorren idag? Jag trodde jag skulle frysa till is nar jag gick ut till bilen... Jag sag dig forresten! :D Precis innan rodljusen. Ses ikvall :)

2009-01-15 @ 16:12:42
Postat av: E

Ååh jag bara längtar till April!! Hittat biljetter för 4100. Får se om man kan hitta ännu billigare :D Skulle vara kanon!

Puss

2009-01-15 @ 16:32:24
Postat av: Jannica

Jag funderar på att signa upp mig för samma... det enda jag inte har lust med är de tre collegehelgerna man måste ta. Gillar inte att vara så pass uppbunden. Jag ska förvisso läsa en kurs via Massbay och åker till Quebec, men funderar på Long Island när det kommer till den andra... borde dock bestämma mig snart!

2009-01-15 @ 19:16:05
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Malin

Det känns bra för det mesta! Snön och kylan oroar mig lite, men det ska bli skoj o träffa dig bla =) Ses snart, hoppas vi kan hitta på nåt skoj i veckan som kommer. Varm kram

2009-01-16 @ 03:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0