Torsdag


FÖRSTA JANUARI 2009


Ja, för nu är det ett nytt år med nya möjligheter och allt annat vad det kan innebära.

Nyårsafton på Engeltofta igår som vi laddat för ett antal månader! Verkligen jättebra fixat av Sara & co! Jag hade hur jätteroligt som helst hela kvällen lång! Först var det drink, sen trerättersmiddag, dans, singstar (som jag dock inte visste vart), sen blev klockan helt plötsligt 12, sen blev den helt plötsligt 2 och ja..tiden gick sjukt fort men det brukar den ju göra när man har roligt :)
Jag är rätt sliten idag men det är väl inte mer än rätt, och enligt mej kunde gårdagen inte blivit bättre :)
Och bortsett från några smidiga fall tyckte jag jag var rätt duktig att gå i mina 12cm klackar ;)

Nu är det dags att packa grejerna, för snart går planet tillbaka till the states.





Kommentarer
Postat av: anna

haha härligt :D

2009-01-01 @ 22:33:06
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: anna

haha härligt :D

2009-01-01 @ 22:33:10
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: Malin

Gud så fina ni vart! Hoppas att du hade det riktigt riktigt bra, även idag =) Jag satt med några kompisar utanför götet, grillade marshmallows i öppna spisen, åt indisk mat och låg framför brasan halva natten och pratade. Lite lägerfeeling=) Mysigt var ordet. Ser framemot att träffa dig snart! Safe journey! God fortsättning! 2009 kommer bli ett kalasbra år! Varm kram

2009-01-01 @ 23:48:55
Postat av: Malin

Gud så fina ni vart! Hoppas att du hade det riktigt riktigt bra, även idag =) Jag satt med några kompisar utanför götet, grillade marshmallows i öppna spisen, åt indisk mat och låg framför brasan halva natten och pratade. Lite lägerfeeling=) Mysigt var ordet. Ser framemot att träffa dig snart! Safe journey! God fortsättning! 2009 kommer bli ett kalasbra år! Varm kram

2009-01-01 @ 23:49:18
Postat av: Marie

Du var verkligen superfin pa nyar Linda :)

2009-01-05 @ 03:24:26
Postat av: Johanna

Gud vad snygga skor!

2009-01-20 @ 20:46:37
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0