Onsdag


 

Hejdå USA, Hej Sverige!

Nej, jag ska inte åka hem. Inte på 1,5 månad i allafall.
Däremot ska jag med min värdfamilj till deras sommarhus där i 3 veckor, åker ikväll.
Det ligger någonstans i Skåne, lite utanför Trelleborg. Har någón vägarna förbi så hojta verkligen till!

I måndags åkte min familj hem igen!
Det var verkligen jättejätteroligt att dom var här, och vi hade det jättebra, både här och i New york! :)
Det är alltid lika tråkigt att säga hejdå men nu ses vi faktiskt snaart igen!

Tyvärr hinner jag inte skriva mer utförligt nu, för jag måste stresspacka lite och duscha innan det är dags att åka till flygplatsen!
Men jag lovar att återkomma snart, från Sverige.

Här kommer några bilder!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh, snart kommer du hem!!! :D längtar som en took!!! :)

2009-07-08 @ 22:39:06
Postat av: Sara L

hihi, glömde skriva att det var från mig :P

2009-07-08 @ 22:39:40
Postat av: Mamma Gunilla

My very best holiday ever!! Love you!

2009-07-08 @ 22:42:10
Postat av: Marie

Vilka fina bilder! Helt skönt verkar ni ha haft det :) Riktigt tråkigt att jag inte var hemma och kunde träffa din familj. Tur att vi bor i samma land! Ha det så bra i Skåne, maila varje dag! PUSS

2009-07-09 @ 02:42:09
Postat av: Marie

Såg precis att din mamma har på sig sin julklapp! Den gick mamma också omkring med här ;) Bra köp vi gjorde där du!

2009-07-10 @ 01:53:15
Postat av: E

Åååh vad roligt! vilka fina bilder :)Dom påminner om när jag var där! I wish I was again :)

2009-07-11 @ 00:41:20
Postat av: Hanna

Hehe du tycker de va ;P är det nå soligt nere i skååwnee då ? :D

2009-07-11 @ 12:54:08
URL: http://haaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0